špecializovaná ambulancia laserovej a korektívnej dermatológie

Štíhle nohy za týždeň!

Sú nohy Vašou najproblematickejšou časťou tela? Bruško máte ploché ale nohy Vás trápia? Máme pre Vás návod, ako si s nimi poradiť za jeden týždeň!

Toto sú základné, no veľmi dobré cviky na vytvarovanie ešte krajších nôh. Cvičenie by malo trvať približne 15 až 20 minút a absolvujte ho bez pauzy. Aby bol tréning dokonalý, po cvičení by ste si mali dať minimálne 15 minútové kardio cvičenie napr. beh pri nižšej intenzite alebo ísť polhodinu na bicykli. Ak sa Vás práve zmocnila panika, pokojne začnite s prvou časťou tréningu. Výsledky uvidíte už po jednom týždni – a to je určite silná motivácia!

Týchto 5 cvikov a za týždeň sa budete tešiť z pevných a krajších nôh. 

1. Poskoky korčuliarov

Predstavte si pohyb, ktorý robí rýchlokorčuliar. Z takéhoto pohybu vychádza aj tento cvik. Mierne nohy rozkročíte, a potom dávate nohy dozadu, striedavo ľavú a pravú. Tieto pohyby opakujete s tým rozdielom, že sa nekĺžete, ale poskakujete. Počas minúty ich zopakujete toľkokrát, koľko zvládnete.

2. Kĺzavé plié

Nohy rozkročte naširoko smerom dopredu. V tomto postoji urobte drep a vydržte v ňom 30 sekúnd. Potom sa mierne v kolenách nadvihnite a striedavo priťahujte k telu ľavú a pravú nohu. Medzitým nezabudnite ísť vždy do širokého podrepu. Cvičenie opakujte 10x na každú nohu.

3. Spodná strana stehien

Veľmi dôležité je posilniť spodnú stranu stehien. Existuje na to jednoduché cvičenie, ktoré zvládne každý. Rovno sa postavte a mierne sa rozkročte. Ruky upažte, postavte sa na jednu nohu a druhú striedavo vymieňajte, ohýbajte pritom kolená. Opakujte 10x na každej nohe.

Video k cviku na spodnú stranu stehien nájdete tu.

4. Žabiak

Ľahnite si na chrbát, ruky natiahnite pozdĺž tela. Nohy pokrčte a pritiahnite k telu tak, aby ste cítili, že sa všetky brušné svaly aktivujú. Na chvíľu sa v tejto pozícii udržte. Potom pokrčené nohy zdvihnite tak, aby s telom vytvorili 90-stupňový uhol. Kolená plynulým pohybom oddeľte od seba – tento pohyb by mal pripomínať pohyb typický pre žabu. Chvíľu vydržte a potom sa pomaly vráťte do prvej polohy. Zopakujte 15x.

5. Motýľ

Toto cvičenie je skôr strečingové, ale dobre spevní svalstvo stehien. Sadnite si do tureckého sedu s chodidlami k sebe. Chrbát držte rovno. Potom sa plynule a pomaly hýbte dopredu. Cieľom je predkloniť sa čo najnižšie. Vydržte 30 sekúnd a potom sa na pár sekúnd uvoľnite. Tento cvik zopakujte 15x.

Pokračovaním prezerania obsahu našej web stránky súhlasíte s použitím cookies. viac informácií

Na stránke www.skinpoint.sk používame cookies na zvýšenie funkčnosti a zlepšenie výkonnosti našich web stránok, aby sme vytvorili lepší zážitok pre našich návštevníkov. Ak pokračujete v prehliadaní obsahu našej web stránky bez zmeny v nastavení cookies, alebo ste klikli na Akceptujte, tak súhlasíte s ich použitím.

Zavrieť